Вибори шкільного прес-центру, створення макету шкільної газети Ділову гру можна проводити в кілька етапів. 1 етап – «Як ви яхту назвете, так вона і попливе». Мета: Придумати назву газети. Учасники: Всі учні школи, об’єднання. Форми проведення: «Скринька побажань – аукціон», «Захист проектів від груп, класів», «Мікрофон». 2 етап – «Добре, коли в газеті…» Мета: Набір можливих рубрик майбутньої газети, їх представлення, захист ідей. Визначення кращих рубрик. Учасники: Представники класів, груп; редколегії класів; учні об’єднання за бажанням. Форми проведення: «Коло ідей», «Аукціон ідей», «Мікрофон», «Мозкова атака», «Магазин». 3 етап – «Хто в газеті головний?» Мета: Визначення кількості членів прес-центру, визначення складу прес-центру. Вибір кандидатів на посади в прес-центрі, вибори голови прес-центру. Учасники: Представники класів, груп; редколегії класів; учні об’єднання. Форми проведення: 1. Визначення кількості членів прес-центру, визначення складу прес-центру. - «Хто, хто на шпальтах живе?». – «Коло ідей», «Мікрофон», «Аукціон професій». 2. Вибір кандидатів на посади в прес-центрі, вибори голови прес-центру. –Представлення групами, класами своїх кандидатів до прес-центру, самовисування. – Конкурсна програма для кандидатів у члени прес-центру. Конкурсна програма Конкурс 1 – «Ораторське мистецтво» - Візитка «Жив був я…» Конкурс 2 – «Професійні якості» - Назвати 10 ознак якісної цікавої газети, назвати 10 якостей ділового члена прес-центру (можливий варіант поєднання 1 і 2 конкурсів). Конкурс 3 – «Прямий ефір: Запитуйте, відповідаємо» - Запитання до кандидатів. Конкурс 4 – «Інформаційний випуск новин» - Кандидати працюють в залі. Завдання: за 5 хв. Зібрати найбільшу кількість новин щодо подій, які відбулися останнім часом в класах, школі. Переможець визначається за найбільшою кількістю новин. Повідомлення, що повторюються, викреслюються в усіх кандидатів. Конкурс 5 – «Інтерв’ю». Кандидати по черзі на сцені беруть інтерв’ю в осіб, які їм запропоновані організаторами програми. Конкурс 6 - «Літературний редактор» · Кандидатам пропонуються тексти з граматичними та синтаксичними помилками. Завдання: за 3 хв. - виправити його. · Пропонуються рими. За певний час потрібно скласти вірш. · Пропонуються слогани відомих фірм. За певний час потрібно відгадати кому вони належать. (Наприклад: «Ресторан для всієї родини – МакДональд). Конкурс 7 – «Художній редактор» · Учасникам пропонуються листи кольорового паперу, ножиці, клей, за допомогою яких вони мають за певний час скласти малюнок, орнамент для майбутньої газети. · За певний час потрібно оформити, написати, намалювати назву газети та заголовки основних рубрик. · Малюнком потрібно розрекламувати певну подію, певну страву шкільної їдальні, певну книгу з бібліотеки тощо. Підведення підсумків конкурсів може проводитись за певною кількістю балів, за кольором жетонів, за кількість жетонів, що їх отримують кандидати. Визначення обов’язків серед членів прес-центру може відбуватись за визначенням переможців у професійних конкурсах. Призначення головного редактора газети чи голови прес-центру можна проводити методом голосування серед членів прес-центру або ним стає кандидат, що набрав найбільшу кількість балів за сумою всіх конкурсів.
|