Субота, 18.05.2024, 19:06
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Районна асоціація лідерів учнівського врядування Воловеччини

Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Районна рада лідерів [3]
Президенти [2]
Президенти
Шкільні органи врядування [3]
Конкурси, проекти [0]
конкурси . проекти
Школа лідерів [5]
школа лідерів
Новини [4]
новини
Цікавинки [2]
Цікавинки
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 20
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Школа лідерів

Вибори шкільного прес-центру, створення макету шкільної газети
26.02.2012, 00:26

Вибори шкільного прес-центру, створення макету шкільної газети 

 Ділову гру можна проводити в кілька етапів.

 

1 етап –   «Як ви яхту назвете,  так вона і попливе».

Мета:       Придумати назву газети.

Учасники: Всі учні школи, об’єднання.

Форми проведення: «Скринька побажань – аукціон», «Захист проектів від груп, класів», «Мікрофон».

2 етап –   «Добре, коли в газеті…»

Мета:    Набір можливих  рубрик майбутньої газети, їх представлення, захист ідей. Визначення кращих рубрик.

Учасники: Представники класів, груп; редколегії класів; учні об’єднання за бажанням.

Форми проведення: «Коло ідей», «Аукціон ідей», «Мікрофон», «Мозкова атака», «Магазин».

3 етап – «Хто в газеті головний?»

Мета:    Визначення кількості членів прес-центру, визначення складу прес-центру. Вибір кандидатів на посади в прес-центрі, вибори голови прес-центру.

Учасники: Представники класів, груп; редколегії класів; учні об’єднання.

Форми проведення:

1.     Визначення кількості членів прес-центру, визначення складу прес-центру. -  «Хто, хто на шпальтах живе?». – «Коло ідей», «Мікрофон», «Аукціон професій».

2.     Вибір кандидатів на посади в прес-центрі, вибори голови прес-центру. –Представлення групами, класами  своїх кандидатів до прес-центру, самовисування.  – Конкурсна програма для кандидатів у члени прес-центру.

 

Конкурсна програма

Конкурс 1 – «Ораторське мистецтво» - Візитка «Жив був я…»

Конкурс 2 – «Професійні якості»  - Назвати 10 ознак якісної цікавої газети, назвати 10 якостей ділового члена прес-центру (можливий варіант поєднання 1 і 2 конкурсів).

Конкурс 3 – «Прямий ефір: Запитуйте, відповідаємо» - Запитання до кандидатів.

Конкурс 4 – «Інформаційний випуск новин» - Кандидати працюють в залі. Завдання: за 5 хв. Зібрати найбільшу кількість новин щодо подій, які відбулися останнім часом в класах, школі. Переможець визначається за найбільшою кількістю новин. Повідомлення, що повторюються, викреслюються в усіх кандидатів.

Конкурс 5 – «Інтерв’ю». Кандидати по черзі на сцені беруть інтерв’ю в осіб, які їм запропоновані  організаторами  програми.

Конкурс 6 -  «Літературний редактор»

·        Кандидатам пропонуються тексти з граматичними та синтаксичними помилками. Завдання: за 3 хв. -  виправити його.

·        Пропонуються рими. За певний час потрібно скласти вірш.

·        Пропонуються слогани відомих фірм. За певний час потрібно відгадати кому вони належать. (Наприклад: «Ресторан для всієї родини – МакДональд).

Конкурс 7 – «Художній редактор»

·    Учасникам пропонуються листи кольорового паперу, ножиці, клей, за допомогою яких вони мають за певний час скласти малюнок, орнамент для майбутньої газети.

·        За певний час потрібно оформити, написати, намалювати назву газети та заголовки основних рубрик.

·        Малюнком потрібно розрекламувати певну подію, певну страву шкільної їдальні, певну книгу з бібліотеки тощо.

 

Підведення підсумків конкурсів може проводитись за певною кількістю балів, за кольором жетонів, за кількість жетонів, що їх отримують кандидати. Визначення обов’язків серед членів прес-центру може відбуватись за визначенням переможців у професійних конкурсах. Призначення головного редактора газети чи голови прес-центру можна проводити методом голосування серед членів прес-центру або ним стає кандидат, що набрав найбільшу кількість балів за сумою всіх конкурсів.
Категорія: Школа лідерів | Додав: Rada
Переглядів: 1656 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: