Субота, 18.05.2024, 21:15
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Районна асоціація лідерів учнівського врядування Воловеччини

Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Районна рада лідерів [3]
Президенти [2]
Президенти
Шкільні органи врядування [3]
Конкурси, проекти [0]
конкурси . проекти
Школа лідерів [5]
школа лідерів
Новини [4]
новини
Цікавинки [2]
Цікавинки
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 20
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Шкільні органи врядування

Учнівський комітет Скотарської ЗОШ І-ІІ ст.
01.03.2012, 08:33




Звіт Ради учнівського самоврядування
 Скотарської ЗОШ І-ІІ ступенів

Мета учнівського самоврядування :

     Надати можливість учням самостійно організувати шкільне життя, зробити позакласне життя цікавим, а навчання – більш ефективним;
    Навчитися жити за принципами та законами демократії, закріпити на практиці знання, отримані в курсі правознавства та історії;
    Підготуватися до майбутнього суспільного громадянського життя;   
    З впевненістю можу сказати, що з року в рік робота ради стає дієвішою,помітнішою,самостійною. 

     Робота Ради учнівського самоврядування  проводиться згідно плану спільних дій, затвердженого на звітно - виборчій конференції .    
    У 2011-2012 н.р. діяльність учнівського самоврядування в школі спрямовувалася на:

•   Об'єднання   учнів    із   метою   проведення   різних   заходів, спрямованих на корисні справи;

•    Виховання самостійності, лідерських та організаційних навичок і вмінь;

•    Розвиток   здібностей   і   талантів   учнівської   молоді,   ділової ініціативи,


З цією метою проведено ряд заходів:

•    Загальношкільні   учнівські   конференції   та вибори органів учнівського самоврядування .

•    Організовано   самообслуговування   учнів:   чергування   в школі,   їдальні,   догляд   за   закріпленою   територією; утримання в належному порядку класів.  

•    готувалися та приймали участь у загальношкільних, районних  спортивних змаганнях та виховних заходах;

    підготовка та участь у конкурсах „Свято квітів", естрадної пісні «Крок до зірок» ,конкурсі з фітодизайну «Зимові фантазії» підготовка та участь в олімпіадах;

•    прибирання території школи, озеленення, догляду за клумбами;

•    класи провели відкриті виховні заходи: «Ми обираємо здоров’я», «Великому кораблю – далеке плавання», «Козацькому роду нема переводу», «», «Ми любимо тебе Україно!», „Вітаємо з Днем Збройних сил України", Новорічне свято «Новий рік- веселий  чарівник» Конкурсно-розважальна гра до Дня Св.Валентина.

Активну участь прийняли в таких акціях:

-    « Майбутнє  лісу в твоїх руках», «Посади дерево» ( екологічного спрямування);

-    «Від серця до серця»    ( благодійна акція збору коштів для придбання медичного обладнання для лікування хвороб серця).
- слідкує за збереженням майна школи, проводять рейди-перевірки санітарного стану території  

. Контролюють чергування на поверхах школи.

На засіданнях Ради учнівського самоврядування протягом начального року заслуховувались питання про створення умов для  навчальної  підготовки, організації дозвілля учнів, соціального захисту, стану відвідування учнями занять, інших питань навчально-виховного процесу

         Конкурси дитячих малюнків на асфальті;

·         Виставки конкурси літописів „ Знайомтесь, наш клас”;

·         Осінній  бал моделей- 2011 ;

·         Організація шкільним  інформаційним агентством газети „ Шкільна газета” , літературних  конкурсів , фото конкурсів .Друкування  кращих  матеріалів в шкільній  газеті ;

·         Персональні виставки малюнків  та творчих робіт обдарованих дітей , концерти учнів , які займаються в музичних школах ;

·         Виставка родинного декоративно - прикладного мистецтва : вишитих рушників, серветок , писанок .

·         Організація чергування по  школі ,рейд –перевірок „ Ні тютюнопалінню!” висвітлювання результатів рейдів .

·         Вечір зустрічі випускників , святкування  ювілею  школи

·         Конкурс «Чарівні дівчата»

·         Конкурс  лицарів  ввічливості ; Конкурс „ Міс осінь  - 2011” ;

·         Спортивні свята : „ Тато, мама, я –спортивна сім’я „ ,  „ Козацькі забави”, спортивні  змагання , день здоров’я ;

·         Свята : „ Прощавай , Букварику „ , „ Прощавай , початкова, школо! ” ;

·         Свято Останнього  дзвінка , випускний  вечір .

 

В школі  створені  і діють  : 

 

-          Учнівська рада  (  з  учнів  5- 9 класів) ;

-          Рада профілактики правопорушень ( до її складу входять два члени 

         учнівської  ради ) ;

-          Рада друзів барвінчат;

-          Рада  музею  школи;

-          Старостат;

-          Рада  старших чергових ;

-          Шкільний  Прес-центр„ Шкільна газета ” .

 Щоб забезпечити реалізацію своїх прав, учні в Скотарській школі  створили свою організацію, яку називають "учнівське самоврядування”. Саме ця організація  допомогає у організації шкільного життя. Але організувати цікаве та ефективне шкільне життя можна тільки за умови налагодження взаємодії між всіма трьома сторонами "трикутника”: 

             

 


Газета учнівської ради



Статут

Учнівського самоврядування

Скотарської   ЗОШ І-ІІ ст.

 

Правління учнівського самоврядування, від імені учнів, виражаючи суверенну волю учнів, дбаючи про забезпечення прав і свобод людини – учня, та гідних умов її життя, піклуючись про зміцнення учнівського самоврядування в школі, прагнучи розвивати і зміцнювати демократію у суспільстві, усвідомлюючи відповідальність перед власною совістю, попереднім, нинішнім та майбутнім поколінням учнів, приймає цей Статут – основний закон учнівського самоврядування школи .     

                                                           Розділ 1

 

Загальні засади

Стаття 1

Учнівське самоврядування – добровільне  об’єднання учнів, мета якого – сформувати в дітях почуття господаря школи, класу, вміння співробітничати  на принципах партнерства, гласності, демократизму.     

Стаття 2

Учнівське самоврядування є організацією, що складається з людей , створена людьми і для людей, а учні є людьми!

 Стаття 3

 Символами учнівського самоврядування школи повинні бути: Прапор, Герб, Гімн школи.

 Стаття4

Учнівське самоврядування відповідає структурі

 Розділ 2

 

Права, свободи, обов’язки

 

Стаття 1

Кожен, хто навчається в школі має право:

діяти на свій розсуд, вільно висловлювати свою думку, не ображаючи при цьому гідності і свободу інших;

за образу його честі і гідності подати заяву в актив школи;

подати свою  пропозицію в актив учнівського самоврядування;

висувати кандидатуру, а також сомовисуватися і бути обраним в будь-який орган школи;

брати участь у будь-яких сферах шкільного життя, ініціювати будь-які форми цього життя (клуби, гуртки і т. і.);

ставити питання про перебування в школі учня школи, якщо той своїми діями порушує закони школи;

вибирати   факультативи і додаткові заняття, мистецькі гуртки;

не з’явитися на урок тільки за домовленістю з учителем або директором школи;

вимагати щоб урок закінчився відразу після дзвінка на перерву.

                                                      Стаття 2

Кожен учень зобов’язаний:

пройти курс навчання в школі;

подати документ, що пояснює його відсутність на уроках;

виконувати вимоги вчителя по підготовці до уроків;

дотримуватись норм статуту та законів школи.

 

Стаття 3

 

Закон "Про захист честі та гідності учня школи, вчителя і працівника школи”

      

Особистість кожного, хто працює чи навчається в школі, є недоторканою і ніщо не повинно загрожувати здоров’ю людини, обмежувати її права, ображати честь і гідність.

Образою честі і гідності людини є:

нанесення побоїв, побиття;

загроза, залякування і шантаж;

вживання образливих слів, кличок;

дискримінація за національними і соціальними ознаками;

глузування з фізичних недоліків;

добровільне прийняття на себе функції раба ("шістки”);

здирство, вимагання;

крадіжка;

псування особистих речей інших людей;

брудні наклепи, плітки;

будь-які дії чи слова, що ображають честь, гідність іншої людини.

 

 Стаття 4 

Повноваження голови ради

Обов’язки голова ради  :

планує і веде збори Правління (чи призначає ведучих);

розподіляє завдання між активом;

співпрацює з директором школи.

виконує функцію зв’язку між учнями й адміністрацією школи, вчителями і місцевою громадою;

відповідає за підготовку майбутніх керівників самоврядування в школі. Є лідером!

Стаття 5

Заступник

Заступник:

є його правою рукою;

за відсутності голови виконує його обов’язки;

очолює сектор;

допомагає голові виконувати його обов’язки;

щохвилини готовий перейняти обов’язки голови.

Стаття 6

Повноваження членів активу

Члени активу:

Керують роботою секторів.

Особисто відповідають за основні напрямки роботи самоврядування, наприклад:

контакти з органами місцевого самоврядування;

шкільний прес-центр;

телефони довіри.

Збирають ідеї учнів своїх класів стосовно роботи самоврядування і представляють їх на зборах активу.

Представляють своїм класом звіти роботи Правління Самоврядування.

Розділ 3

Стаття 1

Навчальний сектор Знання і ерудиції

Навчальна комісія:

організовує допомогу в разі потреби учням, які мають незадовільні оцінки; 

залучає учнів в гуртки, виступає з ініціативою про створення нових гуртків за інтересами;

надає допомогу вчителям в організації тематичних вечорів, створенні лекторських груп тощо;

бере участь в обладнанні навчальних кабінетів, організації виготовлення навчальних посібників, дидактичного і роздаткового матеріалу, облік і збереження обладнання, ремонт і виготовлення нових дидактичних матеріалів шкільних умовах;

проводить заходи, направлені на підвищення якості знань учнів (предметні олімпіади, вечори, стінгазети, конкурси, огляди підручників);

члени комісії беруть участь в підготовці і проведенні бесід в класах (про режим дня, виконання домашніх завдань, користь читання).

Стаття 2

Культурно - просвітницький сектор

Культмасова комісія:

керує проведенням культурно – масових справ, організацією шкільних і класних вечорів, свят народного та шкільного календаря, розподіляє між класами та учнями доручення по підготовці цих заходів;

організовує оформлення школи та класних кімнат;

несе відповідальність за утримання та підготовку програми художньої частини і програму дозвілля;

встановлює зв’язки з кінотеатрами, клубам, Будинками культури, Будинками дітей та молоді, музеями;

домовляється про проведення лекцій, вечорів, екскурсій,  для учнів;

вивчає побажання учнів щодо організації і роботи гуртків художньої самодіяльності, образотворчого мистецтва, проводить запис в гуртки. Організовує проведення конкурсів і оглядів художньої самодіяльності.

Стаття 3

Спортивно – оздоровча робота

 Робота цього міністерства полягає у проведенні спортивних акцій, турнірів, туристичних змагань і походів. Голова міністерства повинен мати організаційні здібності, хорошу фізичну форму і бути прикладом для інших учнів. Члени міністерства повинні проявляти активність у різних спортивно-туристичних акціях, здійснювати нагляд за фізичною формою учнів та станом здоров’я. Пропагувати здоровий спосіб життя.

Стаття 4

Редакція прес-центру

Прес – центр учнівського представництва. Організовує та здійснює художнє оформлення шкільного інтер’єру, готує і проводить інформації з різних питань. Висвітлює цікаві шкільні традиції.

   Інформаційна комісія. Інформує учнів, батьків, вчителі про всі події, які відбуваються в школі, різними засобами інформації (газета,  рекламні оголошення).

Стаття 5

Сектор Туристсько- краєзнавча робота

   -займається пошуково-дослідницькою роботою за напрямками експедицій:

  туристсько-краєзнавчої «Краса і біль України»,історико-географічної

  «Історія міст і сіл»

    -проводить і організовує походи,екскурсії,вікторини, розгадування кросвордів ,ребусів на краєзнавчу тематику  


Стаття 6

 Сектор дисципліни і порядку:

надає допомогу педагогічному колективу школи у вихованні свідомої дисципліни, дотриманні учнями Правил для учнів;

організовує чергування класних колективів по школі, на вечорах, призначає та інструктує відповідальних чергових Правління, оцінює якість виконання цієї роботи;

виховує в учнях бережливе ставлення до збереження шкільного майна;

створює бригади учнів для ремонту меблів та  шкільного інвентарю;

призначає відповідальних за дотримання дисципліни та порядку, відвідування учнями школи;

  Використовує заходи виховного впливу до порушників дисципліни;

виходить з пропозиціями на батьківський комітет, правління школи з питань поведінки учнів;

здійснює контроль за діяльністю старостату;

здійснює контроль за діяльністю шкільної їдальні.

                                                     Стаття 7

Вищий орган самоврядування – збори

 Вищим органом самоврядування є загально – шкільні збори, які скликаються не рідше двох разів на рік, і вирішують поточні важливі справи шкільного життя.

Розділ 4

Вибори

Стаття 1

Положення про вибори мера школи

Вибори мера :

            Кандидати висуваються як групою учнів, так і шляхом самовисування;

Кандидатура має бути підтверджена не менш як 10-ма підписами представників не менш 4-х класів школи;

Мер обирається таємним голосуванням у визначений день на перервах, до і після уроків в присутності директора школи;

Мер обирається простою більшістю голосів учнів класів школи шляхом таємного голосування.

          Мер  обирається терміном не більше ніж на два роки.

Право бути обраним має кожен учень 5-9 класів школи.

Мер приступає до своїх обов’язків на наступний день після відкритого оголошення результатів виборів.

Стаття 2

 Заступники мера.

Права та обов’язки .

Заступники  є гарантом прав учнів, визначених законами.

            Заступники призначають організаторів секторів, а також безпосередньо коригують і спрямовують роботу секторів і старост класів.

              видають укази про створення об’єднань, гуртків, проведення заходів, акцій, які не суперечать законам чи статуту, і мають за мету благо школи.

            Заступники  співпрацюють з дирекцією згідно статуту.

            Заступники можуть бути присутнім на засіданні педагогічної  Ради, виступати на захист учнів школи.

            Заступники поводять себе толерантно, суворо дотримується норм культури спілкування.

Стаття 3

Положення про Правління Учнівського Самоврядування     

Актив учнівського самоврядування – орган влади школярів, що підпорядковується загальним зборам.

            Обраним до правління може бути кожен учень, що визнає статут і дотримується законів школи.

            Кожен клас обирає двох представників до активу школи (5-9 класи),  .

            Актив вирішує питання про порушення законів школи і, в залежності від кількості і ступеня порушень, накладає стягнення (вибачення, публічне вибачення, відшкодування збитків, повторне чергування, попередження про клопотання, про виключення тощо.

            Актив організовує і сприяє організації різноманітних шкільних заходів, направлених на покращення умов життя школи.

            Актив контролює роботу старост класів; має право бути присутнім на засіданні педагогічної Ради школи.

            Староста класу – це учень, що слідкує за дотриманням учнями, викладачами та працівниками школи законів в межах класу, сприяє організації життя класного колективу.

            Старосту обирає класний колектив або призначає класний керівник.

            Староста звітується перед головою самоврядування, класним керівником, адміністрацією школи.

            Актив коригує статут учнівського самоврядування для нинішніх та майбутніх поколінь учнів.

            Статут є дійсним поки відповідає сучасній структурі школи.

            Статут затверджується правлінням учнівського самоврядування та директором школи.


Категорія: Шкільні органи врядування | Додав: Rada
Переглядів: 3288 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: